vrijdag 9 september 2016

TUINFOTO'S AUGUSTUS 2016

Tuinfoto’s

Superklein 'flats'kikkertje in de vogeldrinkschaal!

Mooi en groot Pulmonaria-blad, met dank aan de vele regen

Een blozend ontluikende dahlia ...

Kleine Vos bezoekt Verbena bonariensis

En dit is nu een oorbel van oma:
Grandma's earring! (Leycesteria formosa)

Dit fijne bloemetje vond ik bij De Beemd in Warffum, Rik en Albertje Boehlé:
Seseli montanum, bergseselie

Bijen- en hommelstuff: hemelsleutel!

Daar zijn ze weer: de anemonen!

Niet alle Eupatoriums zijn door de slakken geveld

Dit is mijn eigen 'collateral damage': per ongeluk
 doorgeknipte stengels  



Kijk toch eens hoe mooi: hop!


Het geluk van al één rijpe braam ...

Vier appels: om te koesteren

Een klein geaderd witje! Had ik geen naslagwerk, ik had het niet geweten, noch
door kunnen geven. Kleinzoontje, 2 jaar en 8 maanden, verraste zijn moeder met
het benoemen van een koolwitje in hun tuin ... Zegt het voort!
Dahlia op haar retour - aan de voorkant zie je er nog niks van ;)

Sterren aan de hemel: Clematis Étoile violette in mijn tuin!

En dit is treurig, maar komt weer helemaal goed:
en dan wél regelmatig snoeien!

De eikenbladhortensia, Hydrangea quercifolia, bloeit dit
jaar voor de helft - ook mooi

Onbetaalbaar: Bergenia, altijd in de schaduw en altijd op hun best!

Roos Albéric Barbier komt met een royale toegift!

Geen opmerkingen: